fredag 8 januari 2010

The biggest gift

Jag har inte varit så aktiv här, men desto mer aktiv har jag varit med scrappingen.
det jag tänker visa er nu är ett bidrag till Scrapping The Music.

Tyvärr blev det väldigt suddigt när jag fotade, men det är så det är. Det får man leva med  dessa vintertider.
Titeln lyder iaf "you are the biggest gift for me". Jag tror att det ska vara to me egentligen, men nu är det lite sent att ändra.

Kika gärna på STMs hemsida och anta deras utmaningar!
Alexandra lindgren

11 kommentarer:

Michelle LaPoint Rydell sa...

Ohhhhhh what a sweet kitty! Beautiful layout - it's so full of love! Thanks for playing along with us at Scrapping The Music!

anne g-i sa...

cute kitty, cute layout. love the circles and buttons.

Anonym sa...

That is such a cute kitty!Love your design and I love your title ;)
Beautiful!Thank you so much for playing along with us at Scrapping The Music

mandysea sa...

Totally totally ADORABLE!!! I love your LO it just oozes love for your little kitty!! Beautifully done! THanks for playing with stm!

Unknown sa...

Great take on the challenge... love your gift!!! Thanks for playing along at STM!

Kristii sa...

Such a sweet layout!!! I love all the little goodies!!! Thanks for joining in the fun at STM!

MissMian sa...

Sååå söt! superfin LO! tack för att du är med!

yyam sa...

Awww...what a sweet layout! Love the circles and that cat is cute! Thanks for joining the fun this week at STM! :)

Julie Tucker-Wolek sa...

ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh this is precious!!!! i love love love love that photo and the design!!! thanks soooooooooooooooooooooo much for playing along with us! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Articsisters sa...

Tar mig en tur via ”min bloggrunda” sida. Om du tycker det är olämpligt så plocka bort min kommentar. Det är så farligt att surfa runt för jag måste titta på det du gjort sedan sist.

Jag gillar verkligen hur du använt knapparna uppe i hörnet också. Ger tyng och balans - snyggt.


Jag vill bara berätta att vi har rea på Articsisters stämplar i helgen så vi får rum med de nya som kommer in. Vi öppnar upp med 50 % rabatt. Ett perfekt tillfälle att fynda fina textstämplar inför tillverkningen av Alla hjärtansdagkorten. Vi har REA från fredag den 14 januari till söndag den 17 januari.

Välkommen in
Lisbet
Articsisters

CillaT sa...

Så söt=) Gillar de olika typsnitten i rubriken!