onsdag 3 februari 2010

två layouter

Den sista tiden har jag varit ganska kreativ.
Tre layouter har blivit gjorda, varav en måste vara hemlig ett litet tag till.

Den här layouten gillar jag bara halvmycket. Den känns lite väl naken.
Tja, ni får avgöra själva :)
 
Vad mörk den ser ut här. Inte alls så mörk i verkligheten. :)


Layout nummer två har vi här!
Den känns lite "tom", men jag gillar den ändå. 
Fotona är från midsommarafton 2009 då vi var i en stuga i dalarna. Mattias sken upp och började sjunga när det spelades en bra låt. 


Det var allt för den här gången. inom en snar framtid kommer jag visa layout nummer tre. Det kan hända att jag har påbörjat nästa projekt också, den som lever får se :)
Alexandra lindgren

3 kommentarer:

Ulla sa...

Gillar båda två jättemycket, men den röda med foton på dej var lite extra. Måste var pinglan som är på fotona som gör det :)))

Jag har kommit in i en period där jag älskar väldigt enkla LO. Varför vet jag inte. Nu vänta John Blund, personalmöte o varudag i morgon. Hoppas det slutar snöa tills dess.

Vivvo sa...

Tack för tipset om chokladen!!
Ska undersöka det vidare!

Fin blogg och ljuvliga alster har du!

take care

Monika sa...

Båda är superfina men jag gillar speciellt ned nedre.