måndag 31 augusti 2009

uppdatering igen!

Då var det dags för ännu en uppdatering!
Den här layouten är en lift av en layout ur en scraptidning, som jag inte minns namnet på just nu. En amerikans variant!


Nästa layout är lite extra känslig för mig. Den handlar om Ulli och Melissa när de är på en promenad. Ulli är inte längre i livet, därför är det svårt att scrappa om henne. Min söta lilla vovve!



Den sista uppdateringen för den här gången är också en lift från en tidning. (samma tidning, samma glömda namn!)


Jag ser nu att jag har scrappat några fler layouter som jag inte har fotograferat än. Ni får nöja er med det här :)
Alexandra Lindgren

2 kommentarer:

Lilo sa...

Vilka fina!!! Speciellt vovve-layouten! Hoppas få massor med bloggpartytid och inspiration nu!

TesaB sa...

Hej! Jag älskar liftutmaningar och du hade massa inspiration här som jag kastat mig över! LOL! Du hittar min lift HÄR.
Tack för jättekul utmaning
Tesa