måndag 17 augusti 2009

liftat MissMian!

Missmian har nu en tävling där man ska lifta en av hennes layouter!
Eftersom Missmian är en av mina favoriter som jag väldigt ofta blir inspirerad av, var detta inget problem. Snarare tvärtom, jättekul :)

Layouten jag inspirerades av var väldigt enkel och "ren". Jag valde att göra min nästintill identisk.

Missmians layout:


Min layout:



Som ni ser är de väldigt lika :)
Väldigt roligt att lifta!

Var med och tävla du också. Du har till den 2 september på dig, sätt igång :)
Alexandra Lindgren

3 kommentarer:

MissMian sa...

Sååå snygg!! gillar klamrarna! De lyfter hela LOn! Tack att du vill vara med i min tävling. Kommer du till Linköping förresten?

Anonym sa...

Hej tjejen!

Nu var det längesedasn jag hälsade på hos dig, massor med fint du har skapat! =) Jag håller på att altra en RAK-bok så jag skulle bli jätteglad om du vill skicka din adress. Kika in i min blogg så kan du läsa mer! =)

Ha det gott, kramar Ulrica

pysselpetra sa...

snygg tolkning!!!
anser
pysselpetra