söndag 16 augusti 2009

update!

Tänkte uppdatera min blogg med några layouter jag har lyckats få ihop.
I början av sommaren hade jag en riktigt scrapblock, men nu är jag tillbaka :)
På sista tiden har jag fått ganska mycket gjort!
Äntligen!

Här är vyn från vår stuga i Dalarna, i Arvet. En härlig vinterdag 2008!

Nästa layout är väldigt annorlunda för att vara jag som har gjort den. På någon blogg snappade jag upp idén med att skära sönder fotot och sedan "sätta ihop" det igen med lite mellanrum.
Jag är väldigt nöjd med layouten :)
Fotot föreställer min sambo som kom hem efter en blöt kväll på krogen och somnade naken på badrumsgolvet ;)


Här kommer en till layout om min sambo, fast den här gången lite finare! :)
Nu har han somnat för att han var trött!



Tja, vi tar väl en layout till när vi ändå håller på!
Jag har några fler på lager, men det kan vänta till imorgon :)
Lille Wille har somnat i sin pappas famn och ligger nu där så tryggt. Han är så fin!



Så, det var allt för idag :)
Vill ni läsa om vad som händer i mitt liv (utekvällar på Torön, middagar, sambo+katt eller andra tokiga påhitt) så finns det HÄR!

Ha det bra!
Alexandra Lindgren

1 kommentar:

CillaT sa...

Vad roligt att du kommit igång igen=) Jättefina layouter! Gillar uppläggen och ljuvligt harmoniska färger i den översta.

Kram