torsdag 5 mars 2009

vinnarna utsedda! :)

Ja, då var det dags för alla 20 bidrag att bli 1. Det går ju bara inte, det är helt omöjligt!
Alla bidrag är så himla fina och olika, hur ska jag kunna välja ut 1?

Jag har valt ut två av mina favoriter, det blir alltså två vinnare!
Priserna blir något mindre, men jag kan bara inte välja en vinnare.

Så, vinnarna är:











Johanna


Den här layouten föll jag för på grund av att den är så enkel, men ändå så snygg. Den ser inte tom ut, inte heller för "full".
Verkligen fin!




nästa vinnare:












CillaT

Den här layouten är lite mer vintage/shabby chic.
Jag tycker att det är så läckert, jag skulle vilja kunna scrappa så.
SÅ snyggt!


Johanna och Cilla, maila era adresser till alexandra-lindgren @ hotmail.com (utan mellanslag!) så ska jag skicka era vinster till er.
Grattis :)


Tack så hemskt mycket för att ni alla ville vara med i min utmaning!
Jag har fått så himla mycket inspiration av er, så fina layouter och kort!
Det är mycket möjligt att jag liftar er, hoppas det är ok :)

Ha en bra kväll,
Alexandra Lindgren

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad glad jag blir=D Tack tack Alexandra!

Kram

Anonym sa...

Jag har fått mitt pris på posten - tusen tack! Superfina saker! Kram från Johanna.

Anonym sa...

Tack Alexandra för alla fina saker jag fick i fredags! Cilla glad=D

Kram