onsdag 18 mars 2009

mitt allra första minialbum!

För några dagar sedan fick jag ett ryck och skapade ett minialbum! Mitt allra första minialbum!
Jag fick det i en RAK av Lilo i höstas och sedan dess har det legat här och tittat på mig. Önskat att få bli dekorerat och pysslat med. Nu var det dags!

Här kommer lite bilder:



































Jag ser nu att kattcharmen på baksidan av "E" är vänd åt fel håll. Jaja, så kan det vara :)

Jag är nöjd med mitt album. Vad tycker ni? :)
Alexandra Lindgren

7 kommentarer:

Emma sa...

Kanonläckert album, hur snyggt som helst! :)
Kramen!

Carola sa...

Underbart album du gjort. Vill också göra en sån dära. Men vart kan man köpa dem? Frågat Lilo? ;)

Stjärnan på tatueringen e inte i mitten...men nästan ;)

Kamilla sa...

Men så fantastiskt fint :D
Det är ganska kul att man hittar saker som legat "bortglömda" och man får ett sånt sug att skapa med det!!

Cattis sa...

Älskar minialbum och den här blev riktigt läcker!!

Ulla sa...

Kanon fin, tycker jag. Tycker det är kul med minialbum. Gjort fler till barnen..

Carina sa...

Det blir ju så fint när det är klart. Måste få till ett jag också.
Vad fina ni var på bilden på
M-sidan

Daria sa...

Jättesnyggt album, verkligen! :)
Kram