måndag 6 juni 2011

liftutmaning hos AOS

Inne på alltomscraps forum finns det en liftutmaning som går ut på att man ska lifta en annan persons layout. Jag fick äran att lifta Solvins layout "till häst".


Det jag inspirerades av var det bruna craftpappret, blomhörnet och utseendet och placeringen av titeln. 
Mitt bidrag ser ni här nedan.



Klicka på bilderna så blir de större!

Hoppas ni har haft en bra nationaldag.  Min har varit fantastisk. Jag och min sambo har legat vid sjöbodarna nere vid hamnen och solat och drömt att vi var ägare till en båt. En vacker dag kanske?! :)
Alexandra Lindgren

2 kommentarer:

Sollan sa...

Åh, men vad fin den blev! Vad roligt!!:)

Lisbet sa...

Smitit från jobbet en stund. Sitter och avnjuter det som kommit upp hos dig. Känns som om det är hundra år sedan sist jag vart på bloggrunda.