torsdag 19 februari 2009

otroligt många bidrag!

Nu har jag precis klistrat in alla era bidrag samt era blogadresser i ett word-dokument så att jag lätt ska kunna hitta dem när det är dags att kora en vinnare!
Jag har fått in otroligt många bidrag, det kommer bli så svårt att välja.
Alla är så fina ju :)

Väldigt roligt att jag har fått bidrag från "okända namn", personer som jag inte känner igen från tidigare. Mycket roligt!

Vill bara påpeka att det fortfarande går att skicka in bidrag, gör det :)
Fram till den 28 februari klockan 23:59 har ni på er :)

VIKTIGT!!!

Jag kommer inte att vara hemma den 28 februari så jag får kora min vinnare den 2 mars. är det ok? kan ni hålla er så länge? Fungerar det?
Jag ska nämligen iväg på den stora scrapkryssningen med min syster :)
Det kommer bli så roligt :)
100 scrappare under samma tak i flera dagar :)
Jag längtar :)


Nu ska jag fotografera mitt enda bidrag till bloggpartyt som jag har gjort. Sedan ska den läggas upp här i bloggen.
Varför har jag då inte scrappat fler?
Det hela var min idé, men sedan försvann scrapsuget. Tid fanns tyvärr inte heller!
Jag är ledig idag så man kanske skulle passa på? ;)

Alexandra Lindgren

Inga kommentarer: